2015. február 5., csütörtök

Januári kedvencek

Január hónapban nem olvastam új könyvet így mondhatni a Ha maradnék című könyv maradt a best :) Zene terén viszont nagyon sok mindent meghallgattam, de ami igazán elnyerte a tetszésemet az a Radioactive feldolgozása lett, valami eszméletlen. Nem nagyon szoktam női énekeseket hallgatni, de ez a nő tud valamit. :)
Animékből ebben a hónapban többet néztem meg mint a múlt hónapban. Először a Blood Lad-et végeztem ki, aztán a soron következő a Kami-sama Hajimemashita (persze ezeknek az OVA-ját is megnéztem) és még a napokban kezdtem el a High school DxD-t. Mindegyik nagyon elnyerte a tetszésemet, de most jelenleg a szívem csücske a Kami-sama, aminek persze most fut a 2. évada, és természetesen amikor van időm azt is nézem.
A kedvenc szereplőm Mizuki, annyira jól meg lett rajzolva, hogy az hihetetlen, talán azért is a kedvencem, mert olyan különleges a külseje :)

Ebben a hónapban kipróbáltam az Avonból rendelt egyik alapozót: Clearskin blemish clearing. Még csak most kezdtem el használni így nem tudok különösebb véleményt mondani. Nem a legtartósabb alapozók közé tartozik, de az illata nagyon jó :)

Remélem ez a hónap is tetszett nektek és hogy nektek is olyan jól telt mint nekem! :)
Köszi hogy velem tartottatok és olvastatok!
Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése